solo kolektyw

nastąpiła mobilizacja:) i już jest!
sklepik internetowy i nowa strona www.solokolektyw.com działają (dzięki wielkie Bracie!)
biżuteria ceramiczna, ceramika użytkowa i bezużyteczna;)
zapraszam serdecznie!

sobota, 9 marca 2013

czarna asymetria - ceramiczny naszyjnik z lawą

Naszyjnik powstał parę dni temu, a pomysł  na niego krążył po mojej głowie, krążył i w końcu się skrystalizował. Miałam ochotę na asymetrię, ale jeszcze nie wiedziałam co dalej, myślałam o różnych kolorach, ale nie mogłam się na nic zdecydować. A zupełnie niezależenie chodził za mną jakiś czarny naszyjnik. I w końcu błysk;) Połączę te dwa pomysły; będzie asymetria i będzie czarno:)

Duże kule lawy zaplotłam z jednej strony, wśród nich jedna oksydowana, srebrna kula, druga strona naszyjnika, to kulki ceramiczne poszkliwione półmatową czernią. Wszystko otoczone plastrami muszli i wykończone srebrem. Lubię go;)
Do kupienia tu :)

Brak komentarzy: