solo kolektyw

nastąpiła mobilizacja:) i już jest!
sklepik internetowy i nowa strona www.solokolektyw.com działają (dzięki wielkie Bracie!)
biżuteria ceramiczna, ceramika użytkowa i bezużyteczna;)
zapraszam serdecznie!

niedziela, 3 marca 2013

blog - reaktywacja:)

Siedząc ostatnio nocną porą nad naszyjnikami pomyślałam, że może by tak reaktywować bloga? Nie cierpię na nadmiar czasu, ale w końcu doszłam do tego etapu, że regularnie uzupełniam półeczki sklepowe na www.solokolektyw.com , prowadzę  fanpejdż na fb  więc może uda mi się także aktywnie działać na blogu?

Spróbuję. Regularność zawsze była moją słabą stroną, ale jakiś czas temu zostałam mamą. A słyszała, że to matki są najlepiej zorganizowanymi ludźmi na świecie i faktycznie zaczynam już powoli u siebie zauważać pewne zmiany. Może się rozkręcę w tej regularności i zacznę wreszcie regularnie ćwiczyć ;)

Witam, więc zabłąkanych internetowych surferów i mam nadzieję, że wkrótce będziecie tu zaglądać świadomie.



2 komentarze:

składART13 pisze...

Bardzo się cieszę z reaktywacji bloga i trzymam kciuki za regularne wpisy :) A ceramika ... PRZEPIĘKNA !
Pozdrawiam serdecznie :)

solokolektyw pisze...

dziękuję bardzo i pozdrawiam:)